10 december 2011

10 december

10 dagar in i december och efter 9 öppnade luckor i vår adventskalender har turen kommit till mig att presentera dagens utlottning, den 10:e luckan.

Jag är ett stort fan av tulpaner och har gärna stora fång hemma på bordet när utbudet i butikerna ger utrymme till det. Eftersom jag dessutom älskar att fotografera kan ni nog räkna ut att det har blivit ett och annat tulpankort under åren.

I dagens lucka tänkte jag dela med mig av mina tulpaner och lottar ut en poster/foto i storleken 30x45 cm. Tänk att ha en gul, härlig tulpansol på väggen!




Så här ser fotot ut i sin helhet:




Skriv en kommentar i detta inlägg om du vill delta i utlottningen. Du har fram till kl 20:00 ikväll på dig då jag drar en vinnare.


10 kommentarer:

  1. Underbar! Vilken glädjespridare att ha på väggen!

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild, den blir man glad av att titta på!

    SvaraRadera
  3. Skulle verkligen bli en färgklick här på min vita vägg!

    Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  4. Härlig! Blommor blir man alltid glad av!

    SvaraRadera
  5. Jag är med.
    tessan.scilla@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. canicos@hotmail.se10 december 2011 kl. 13:45

    jag är absolut med och tävlar

    SvaraRadera
  7. Åh va vacker tulpan bild som lyser upp regnmörkret!

    SvaraRadera
  8. kerstin@lannemyr.se10 december 2011 kl. 17:52

    Så fantastisk! Man blir glad i hela kroppen! Älskar också tulpaner =)

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig uppiggande tulpanbild! :-)

    SvaraRadera