4 december 2012

Bus OCH godis!

Nu är det förvisso snart jul, men det är inte så länge sen det var Halloween. Visst har Ni också foton på utklädda barn, snygga pumpor eller härliga godisskålar?
Vi på Inzpira och de duktiga pappersmakarna på Bazzill Basics Paper vill ge er en chans att scrappa undan dessa fina foton så att de inte blir liggande som ett dåligt samvete.

Kitet innehåller 12 mönstrade papper och 10 koordinerade cardstock, 16 journaling cards, ett ark ord-stickers och ett ark dekorationsstickers. Såhär ser det ut:


Vad ska ni då göra för att vinna detta snygga kit?
Ladda upp din bästa Halloween-bild på vår Facebooksida och dela detta inlägg för en extra vinstchans. Om du inte har Facebook, går det fint att lägga in en bild som svar på det här inlägget istället!

Vi drar en vinnare under dagen imorgon.
Lycka till!


2 kommentarer:

  1. Åh vilken kul tävling! Hoppas jag har turbyxorna på för jag skulle tycka det var jätteroligt att scrappa dessa två bilder på min vanligtvis jättesöta systerdotter. Ni hittar bilderna längst ner i det här inlägget på min blogg;
    http://peppermintpattys-papercraft.blogspot.se/2012/12/wmsc-126.html

    SvaraRadera
  2. Häftig kit! Jag älskar Halloween!

    Vet inte om jag lyckades upp bilden på er Facebooksida på rätt vis men annars så finns den här, första bilden på det här blogginlägget. :)

    http://agneliaspyssel.blogspot.se/2012/12/skattkistan-goes-halloween.html

    /RoseMarie

    SvaraRadera